i tried carrying the weight of the world but i only have two hands

DATUM: 2014-02-16 / TID: 20:23:00
Everyday Life | Kommentarer (0) | Direktlänk




Ni får en fancy liten bild på mig och banana från igår 
 
Söndag. Alltid lika roligt.. Vakna tidigt, gå till jobbet, slita i fem timmar för att sedan gå hem och typ dö. Nä, söndagar är inte min favoritdag. Fast det flöt faktiskt på bra på jobbet och jobbar bara i fem timmar. Jag jobbar ju på ett café bredvid en kyrka så vi får alla som går på gudstjänst som kunder och sen var de typ någon gospelkör som övade som också kom och fikade, så vi har haft fullt upp.. Jättetrött!
 
Imorgon är det en ny vecka med nya utmaningar. Meeen de är ju sista veckan av skola innan en veckas ledighet! Can't wait. Hoppas och tror att jag kan berätta om det där hemliga projektet nästa vecka, annars blir det om två veckor for sure! Jag är så taggad på att få släppa det att jag typ dör! Annars har jag väl inte så mycket kul planerat. Skola, matteprov, jobb och sånt kul... Längtar till lovet, ska vara i Stockholm hela lovet, så om någon vill träffas kan ni höra av er  
 
Puss puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0