Lite om bloggen!

DATUM: 2014-02-17 / TID: 21:11:00
Everyday Life | Kommentarer (0) | Direktlänk





Oj Oj Oj, hör varje dag att någon ny har läst min blogg. Idag hörde jag att folk på Södra Latin har pratat om den, hej på er! Tydligen tycker dom att jag är "crazy" och jag har blivit kallad "nya Kissie". Tydligen är det jag skriver här väldigt provocerande för er som läser, haha, förlåt! Inte för att jag brukar skriva så provocerande inlägg, särskilt inte som Kissie... Men om ni vill kalla mig "Nya Kissie" så får ni ju göra det. Och jag är lite "Crazy".
 
Mina kompisar har fått frågan om jag är lika "galen" som jag är på bloggen irl. Men så klart är jag inte så här överdriven irl, men jag står för allt jag skriver. Jag försöker att alltid skriva sanningen och precis hur jag känner, om ni blir provocerade av det så förlåt, but that's just who I am. Jag gillar att uttrycka vad jag tycker och tänker om vissa saker och bryr mig inte så mycket om vad andra tycker om mig. Jag tänker inte gömma vem jag är, om ni inte gillar det så kan ni sluta läsa här.
 
Många har reagerat starkt på inlägget jag skrev om Oscar, men det var precis så jag kände och precis så jag tyckte att det hände. Han ser säkert på det på något annat sätt, men det får ni fråga honom om. Och visst kanske det var lite provocerande att posta det på min blogg, men det var ju riktat till mina kompisar som undrade vad som hände och sen skickade jag självklart det till Oscar. Sen har bloggen bara spridits vidare! Självklart har jag också sagt förlåt till Oscar för att jag skrev om honom här.
 
Har hört från alla håll och kanter att alla möjliga personer vet om min blogg, men frågan är om dom någonsin har läst den? Jag har ju inte så många läsare varje dag, runt 80 om dagen kanske så alla som har hört om den kan ju inte ha läst den? Men till er som har läst den så får ni gärna sprida den vidare, all publicitet är bra publicitet som man säger, haha... Undrar ni någonting eller vill ge mig feedback så kan ni ju kommentera.
 
Btw när jag tänker på vilken typ av människor som läser här så är det väldigt mycket hipsters, vilket jag tycker är lite konstigt eftersom att jag själv inte är speciellt hipster av mig. Kul att ni vill läsa, även om vi inte är så lika och inte har så mycket gemensamt! Jag älskar alla mina läsare även om ni hatar mig. Tack så mycket för att ni finns och gör så att jag kan fortsätta blogga. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0