Smile

DATUM: 2014-02-13 / TID: 16:18:00
Everyday Life | Kommentarer (0) | Direktlänk





Den här dagen sög. Somnade tre inatt för att mina föräldrar bråkade. Det gjorde så att jag försov mig och missade min första lektion. Sen när jag gick upp började mina föräldrar bråka igen? Då kunde jag inte hitta mitt kontokort eller busskort. Men jag sprang iväg till skolan ändå. Kom till tunnelbanan men SL-biljetten fungerade inte så fick stå och fixa med det i tio minuter så att jag blev sen till min andra lektion. I skolan flöt dock allt på och jag har skrattat hela dagen trots den dåliga morgonen. Mina kompisar får mig alltid på bättre humör, Tack 
 

Har egentligen hur mycket som helst som borde göras, men det kan vänta någon timma för att jag tänker bädda ner mig i min säng och se på tvserier... 
 
Puss Puss 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0