Avdramatisering

DATUM: 2014-02-03 / TID: 23:29:00
Everyday Life | Kommentarer (0) | Direktlänk



Haii 
 
En liten update på min avdramatisering av mitt liv kommer hääär 
 
- Var ska jag börja...Humh... Jag kanske kan börja att säga att jag för lite mindre än en vecka sen bröt kontakten helt med en av de mest dramatiska människorna som jag hade kontakt med "M" (jag tänker inte skriva ut hans namn för att han kanske inte vill det, vad vet jag?) och nu vill jag inte ha någonting att göra med honom någonsin igen.
 
Vi träffades i somras på samma fest som jag träffade min nuvarande kille Oscar ♥ M och jag blev typ vänner rätt snabbt efter det. Sen blev det massor av drama med att han ville haffa mig, men jag ville inte haffa honom osv.Sen blev det mer drama när jag började träffa Oscar o vi bråkade rätt mycket jag o M. Så i december slutade vi vara kompisar.
 
Sen ångrade jag mig, mestadels för att jag pratade mycket med Anna o K och dom är vänner med M så då ville jag bli vän med honom igen o skrev ett jättelångt meddelande om att jag ville bli vän med honom efter att vi hade varit på ett chillkrök hos min bästis Anna. Men han kind of dissade det meddelandet, även om de typ va de gulligaste meddelandet evvs. Och sen va jag osäker på om vi skulle bli vänner eller inte, så jag frågade honom förra veckan om vi skulle bli de eller inte o han sa "Jag tvekar på det". OCH VILKEN LÄTTNAD DET VAR! 
 
Så nu har jag inte någonting mer med honom och göra och det känns så skönt, för att det gick så mycket rykten om att jag ville haffa honom, fastän jag verkligen inte ville det! Det var det sista jag ville - vi va bara rätt bra kompisar o det va kul. Så en gång för alla till alla som någonsin har undrat DET HAR ALDRIG ELLER KOMMER ALDRIG BLI NÅGONTING MELLAN MIG OCH M. Jag älskar Oscar och ingen annan. Nu kan alla sluta säga att jag ville mer, han ville mer - inte jag, vad ni än har hört. Har ni mer frågor om det här kan ni fråga mig ♥
 
- Men till nästa punkt. Jag har slutat ta så seriöst på att min pojkvän är så nära kompis med sina exhaff! För att jag litar på honom till 100% och tror inte att han skulle göra någonting för att såra mig ♥ Jag har haft lite problem med att han var så nära dom innan, men det har jag inte så mycket längre. Eller jo, med en tjej, men det är bara för att det har blivit ett jättestort missförstånd och nu hatar hon mig. Sorry, ville egentligen inte att det skulle vara så ♥
 
- Sen vill jag också säga att idag är det 3 månader sedan min första kyss med min älskade Oscar ♥ Jag kommer ihåg allt om den, men jag tänker inte berätta för att det är för privat ♥ 


Puss Puss 
 
Lite mindre dramatiskt liv, men lite mer dramatisk bild  ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0