Blurred lines

DATUM: 2014-02-10 / TID: 09:10:00
Everyday Life | Kommentarer (0) | Direktlänk



Det hade varit tre månader idag.

Just nu snurrar mina tankar runt runt i mitt huvud. Jag vet inte riktigt vad jag vill, allt är bara en enda stor röra. Ja, nej, kanske? Vill jag det som håller på att hända eller vill jag någonting annat? Ska jag kanske testa det här eller ska jag bara skita i det och göra någonting annat?
 
Jag har förresten hört att ni som är inne här och läser har frågat folk runt mig om saker jag skriver här. Jag vill bara säga att ni kan ju fråga mig. Dom kan inte ansvara eller veta varför jag skriver saker här. Det är bara jag som kan. Så vill ni veta varför, hur eller någonting annat kan ni antingen kommentera här, ta det på facebook eller kika mig till MandiWestin. Stör inte dom runt mig om saker dom ändå inte kan svara på. Fråga mig istället. 
 
Puss Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0