Dagen ♥

DATUM: 2014-02-11 / TID: 15:16:00
Everyday Life | Kommentarer (0) | Direktlänk





Måste bara säga att jag älskar tisdagar. Slutar alltid tidigt, 11.40. Hade prov i engelska på morgonen, gick bra tror jag  Fick en skoldator i samband med "1-1 satsningen" också. Den är rätt dålig tror jag, men den är ju bara till för skolan så det spelar ju ingen större roll. Men det här med att ha en dator i skolan känns inte som en superbra idé för mig. Jag känner mig själv och vet att jag kommer sitta och blogga eller på facebook istället för att göra det jag ska... Rätt lättdistraherad. 
 
Jag har varit så sjukt glad dom senaste dagarna, kanske för att jag har så mycket roligt planerat den här veckan! Sköt förresten upp min date idag och på lördag för att jag har lite saker att reda ut i mitt huvud först och ska på tjejmiddag hos bästa Evve på lördag ♥ Känner mig så taggad på livet och bara glad för typ allting, just nu känns det som att allting löser sig och är så bra!
 
Nu ska jag fortsätta jobba med mitt lilla projekt som jag snart får dela med er. Suuuper excited! 

Ciao 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0