En måndag som många andra

DATUM: 2014-02-17 / TID: 17:14:00
Everyday Life | Kommentarer (0) | Direktlänk





Så var det måndag igen då. En seg sådan. Lång och tråkig med matte som start på dagen. På engelskan hade vi lite oförberett prov. Det gick väl sådär, fast lite bättre än sådär med tanke på att jag inte var förberedd.
 
Men en riktigt bra grej som hände idag var att det faktiskt kändes som vår?! Sol och lite varmare. En av de bästa tiderna på året, precis när man inser att det typ inte kommer att vara vinter för evigt. På vägen hem efter balen i fredags såg jag dom första snödropparna, ni vet blomman? Blev så himla glad. Snart kan man ha skinnjacka också! Sen är det ju typ sommar och sommarlov? Tiden går ju helt sjukt snabbt. Kändes ju nyss som att det aldrig mer skulle bli varmt eller att man aldrig mer skulle få se solljuset, men nu är det på väg!
 
 Nu är jag trött, så jag ska fixa mitt nästa blogginlägg, se på Entourage och prata med mina älskade vänner  ♥ Glad Glad Glad  
 
Det blir ett lite mer intressant inlägg om någon timma! Kom tillbaka och läs då.
puss puss  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0