Fotografering

DATUM: 2014-02-10 / TID: 17:57:00
Everyday Life | Kommentarer (2) | Direktlänk





Idag var jag som sagt och modellade. Jag var sminkmodell för min kompis Sanna som utbildar sig till make up artist. Hon praktiserar hos modefotografen Armand Dommer som fotade mig sen. Den här shooten är för Sannas portfolio och för "scenbloggens" hemsida.
 
Sanna var så duktig på att sminka och allt blev så fint, jag är så nöjd! Sen stylade Sanna mig också med lite fina smycken och andra accessoarer. Armand var så bra och lätt att jobba med, han hjälpte mig med tips och coachade mig så att vi fick fina bilder, jag är så nöjd med den här dagen! Resultatet får ni någon annan dag :) 
 
Puss Puss 


Kommentarer
Postat av: Nyfiken tjej och läsare

Får man fråga lite frågor om ditt ex?

*Var han bra i sängen? hur var erat sexliv? :)
*Varför hatar du ''H'' så mycket?
*Saknar du Oscar alls? Har du gått vidare?

Förresten så älskar jag din blogg, du är så snygg och gillar att du är så ärlig om din och oscars break-up :))

Svar: Haha ja det får du väl, och tack för komplimangen! Jag säger bara vad jag har upplevt så ärligt som jag kan! Du kan fråga vad du vill, men jag kanske inte svarar på allting - Som frågan om vårt sexliv, det tänker jag inte svara på.. Det är privat för mig och Oscar.
Jag hatar H, som har sagt att jag får skriva ut hans namn Hektor, så mycket för att han har bara ställt till det i mitt förhållande med Oscar och min vänskap med M som jag har skrivit om tidigare. Sen har han sagt elaka saker till mig om hur mycket han hatar mig helt oprovocerat och pratat massor av skit om mig bakom min rygg. Sen har han även varit elak mot Oscar och många av hans vänner, speciellt en tjej, C, som jag tycker väldigt mycket om och han var en riktig bitch mot henne, också helt oprovocerat.

Saknar jag Oscar? Självklart gör jag det, han är min första riktiga kärlek så jag kommer alltid att älska och sakna honom på något sätt. Jag skulle nog inte säga att jag har gått vidare än, men jag jobbar väl på det antar jag? Just nu är det väldigt rörigt i mitt huvud och jag ångrar många av de saker jag har gjort mot honom som kanske inte var riktigt snälla, men han var inte alltid en golden boy själv! Jag vet inte vad jag känner för allting just nu. Men som sagt älskar jag honom mer än någonting annat och han betyder allt för mig. Han är en väldigt bra kille!
mandiwestin.blogg.se

2014-02-10 @ 19:19:29
Postat av: Nyfiken tjej och läsare 2

Varför kan du inte utveckla det där med sexlivet lite? Det är väl bara ett svar som att Ja det var bra kontra nej det sög. Eller att det inte fanns något sexliv!

Vill inte provocera utan bara en nyfiken filur, hihi! :)

PS. Älskar din blogg bah och önskar att allt är bra med dig snygging! DS.

Svar: Hej nummer två, som råkar befinna sig i Lund av alla ställen? Vilken rolig coincidence att min storebror råkar bo där då.. Ja du, jag tycker då inte att ni har någonting med det att göra, jag undrar bara varför ni vill veta det så gärna? Råkar det vara så att ni är intresserade av Oscar, eller mot förmodan mig, eller är ni bara sjukt uttråkade med era egna liv? Om du vill läsa om någons sexliv kan du ju köpa ett nummer av veckorevyn. Men svara gärna på min fråga om varför ni är så intresserade. Tack! :)
mandiwestin.blogg.se

2014-02-12 @ 00:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0