Like I climbed on to a cloud, scared to look back down

DATUM: 2014-02-12 / TID: 22:27:00
Everyday Life | Kommentarer (0) | Direktlänk




Li'l Midget, Li'l N***** , Li'l Gingah, Big Baldie
 
Åh! Skolan flöt på idag... Rätt segt, men så är det ju ibland! Vi hade bara mentorstid och svenska idag så det var inte världens längsta dag.. Börjar alltid 11.45 på onsdagar, så det är rätt bra dagar det också.. Vi fick undersöka saker om tidsepoken "upplysningen", jag fick undersöka Defoe med min lilla grupp och sen redovisa för klassen. Det gick ju bra?
 
Efter skolan åkte jag och mina kompisar in till stan och kollade på ett halsband till mig för balen. Hittade ett väldigt snabbt som jag tror kommer att passa perfekt. När jag kom hem igen kom jag på att jag inte hade bestämt mig för en klänning. Eftersom att jag skulle vara datelös så hade jag inte riktigt tänkt på vad jag skulle ha på mig... Jag hittade absolut ingenting jag ville ha på mig. Eller jo, en lång grå weekday klänning men eftersom att alla mina kompisar ska ha korta klänningar känner jag också för att ha en kort! Så jag åkte in till stan igen med en klar idé om vad jag skulle ha för klänning - men hittade så klart ingen sån. På sista stället jag gick till, Zara, hittade jag en som liknar what I had in mind, så jag köpte den! Ni får tyvärr inte se hur den ser ut förrän på fredag. Vill inte att min date ska råka se den innan.. ♥
 
Under kvällen har jag tvättat och passat på att testa smink till fredag. Hade lite otur i tvättstugan och tappade mobilen så att den sprack - bra Mandi, bra. Nä, men måste byta glaset på min älskling nu för att det är lite sprickor längst ena kanten.. Fast jag hittade en passande make up-look för balen, så jag är rätt nöjd. Bara håret kvar att fixa, uppsatt eller utsläppt? Det återstår att se!
 
Ciao Belli, puss puss ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0