Idag var en bra dag

DATUM: 2014-02-09 / TID: 20:57:00
Everyday Life | Kommentarer (0) | Direktlänk




 
Hej Hej!
 
Hihi, nu är vi uppe i 150 läsare, välkomna ♥ Roligt att ni tittar in och läser lite. Välkomna också till mina "haters" och tack för era små meddelanden jag har fått idag! Jag älskar er med 
 
Min dag idag har varit helt perfekt. Jag har varit med min älskade mami och catchat up! Jag har saknat henne så mycket. Hon är bäst ♥ Vi har varit runt på stan och shoppat lite, ätit och fikat. Hittade världens sötaste tröja på hollister, och ja, jag shoppar på hollister, ni får tycka vad ni vill om det - dom har söta saker! 

Men gud vad min aptit är dålig, kan knappt äta någonting. Så fort jag börjar äta så blir jag illamående och vill bara sluta äta. Ingenting smakar gott heller. Det enda jag vill äta är typ grönsaksbuljong... Låter ganska äckligt, men jag rekommenderar det! Jag tycker inte ens att choklad är gott, och jag älskar choklad mer än typ någonting annat på hela jorden. Sämst.
 
Imorgon är det tillbaka till skolan och träffa mina tjejer ♥ Har så mycket att prata med er om! Sen ska jag vara sminkmodell också, taggad! Alltid lika roligt och det är för min kompis Sanna ska göra mitt smink, sen ska jag bli fotad av en modefotograf och läggas ut på hans blogg :)
 
Puss Puss ♥ Och feel free att kommentera 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0