I'm on top of the world

DATUM: 2014-02-10 / TID: 22:11:00
Everyday Life | Kommentarer (0) | Direktlänk




Liten sneak peak på hur jag såg ut idag.

Sweet baby Jesus vad glad jag är just nu!  <- bästa öppningsrepliken ever, tack jag vet! Nej, men fick just en förfrågan om en sak som skulle kunna vara ett stort steg för min blogg, kan jag kalla det "karriär"? Men i alla fall, jag fick just ett jätterolig erbjudande som jag tänker ta, men jag tänker inte berätta vad det gäller idag - men ni får veta inom några dagar tror jag. Måste bara fixa allt runt det först! Men just nu känns det som att ingenting kan skada mig och att jag är oövervinnlig! 

 

Sen köpte jag ett par beiga byxor idag. Jag har letat efter ett par beiga byxor i typ ett halvår och nu hittade jag ett par - på Hollister. Jag måste seriöst sluta shoppa där, men jag kan inte. Sååå jag tänker inte.. Men dom här byxorna är i den perfekta beiga färgen och sitter fint, inte för att dom kommer att göra det länge. Hollisters byxor har ju en tendens att tappa formen rätt snabbt, men för nu är dom bra! 

 

Fortsätt ställa fråga mig saker som ni undrar någonting! Fick en lite konstig fråga idag, men har svarat på den i det blogg inlägger så "Nyfiken tjej och läsare" har fått ett svar på sin kommentar. Och bara så att ni vet ni som frågar att jag kan hitta era ip adresser och vet vilka ni är så, ni kan lika gärna skriva ut era namn, facebooka eller kika mig! Det finns inga hemliga identiteter här, hihi 

 

Puss Puss  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0