Krya på dig

DATUM: 2014-02-06 / TID: 19:48:00
Everyday Life | Kommentarer (1) | Direktlänk




Min älskade bästis, nu har vi varit sjuka nog tycker jag. Dags att bli friska och träffas och fixa vår bb. Krya på dig bästis Festis! Love you sister from another mister ♥

Ni som inte riktigt vet vem de här är så är hon min allra bästaste vän, ja - BÄSTASTE! Vi träffades när vi började samma klass på Norra Real, SB12, 16 Augusti 2012, så vi har känt varandra i snart ett och ett halvt år. Vi klickade rätt snabbt för att vi inte kände några andra i klassen och bodde rätt nära varandra.
 
Men sen var banana dum och bytte linje till natur, fast vi fortsatte att träffas för att vi åkte tillsammans till skolan och hade Bella som gemensam vän ♥ Sen har vår vänskap blivit starkare i somras, jag kommer inte riktigt ihåg varför.. Den blev ännu starkare när vi började festa tillsammans också... Hehe, min bästa festis - spårat..
 
Men iaf, Banani, I love You! Du finns alltid där när jag behöver dig. Du är så rolig och vi är så lika på så mycket. Skrattar alltid när vi är tillsammans, du är så sjuk i huvudet ♥ You ma strong independent black bestie, så vi borde gå and get our weaves done 2gether när du blir frisk! ♥

Puss Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Banana

men åååååh så fabuloso bilder! självklart ska vi gå o get our weaves done! love you mandilicious ♥♥♥

2014-02-07 @ 13:19:42
URL: http://annabananaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0