Livets Frågor

DATUM: 2014-02-09 / TID: 11:38:00
Everyday Life | Kommentarer (0) | Direktlänk



 
  • 1) Put your iTunes on shuffle. Give me the first 6 songs that pop up.
  • Americano - Lady Gaga
  • Cry Me A River - Justin Timberlake
  • Tunga Moln- Oskar Linnros 
  • Dirrty- Christina Aguilera 
  • Work Bitch- Britney Spears
  • Roar - Katy Perry
  • 2) If you could meet anyone on this earth, who would it be?
  • Britney Spears. 
  • 3) Grab the book nearest to you, turn to page 23, give me line 17.
  • "Ingenting", säger jag och är plötsligt bara så trött på Sebastian Kydd" - The Carrie Diaries, Candace Bushnell
  • 4) What do you think about most?
  • Boys Boys Boys, nä men typ mitt liv kanske? Mode, skolan, jobb, mina vänner, fest, tråkiga saker.
  • 5) Ever had a poem or song written about you?
  • Haha ja, men den var rätt sämst...
  • 6) Do you have any strange phobias?
  • Nää, eller jag är rädd för nålar och blodprov, men det är rätt vanligt! Eller joo! jag är rädd för fjärilar. Alla insekter egentligen, men just fjärilar är typ värst..
  • 7) What's your religion?
  • Kristen? Eller jag vet faktiskt inte, jag tvekar lite på den här fronten. Ska kanske konvertera till Pastafari?
  • 8) If you are outside, what are you most likely doing?
  • Gå till skolan, gå till jobbet, träffa kompisar, köpa någonting att äta, shoppaaa.
  • 9) Simple but extremely complex. Favorite band/artist?
  • Britney Spears. Sen jag var 3 år gammal. 
  • 10) What was the last lie you told?
  • Hehe, de kan ha varit att jag skulle gå och lägga mig bara för att slippa att prata med någon...
  • 11) Do you believe in karma?
  • Absolut.
  • 12) What does your URL mean?
  • Mandi <- Smeknamn Westin <- Efternamn , I also go by "Mandilicious" and "princess Mandi"
  • 13) What is your greatest weakness; your greatest strength?
  • Weakness: Choklad. Jag älskar choklad, och romatiska gester.
  • Strength: I'm a strong independent ginger who dont need no man. Nä, men jag är bra på att klara mig själv.
  • 14) Who is your celebrity crush?
  • Alex Pettyfer och Danny Saucedo, hihi.
  • 15) How do you vent your anger?
  • Boxas. Eller lyssna på musik. Eller vara en allmän bitch mot dom, den sistnämnda är nog mest trolig..
  • 16) Do you have a collection of anything?
  • Kläder, jag har kläder för typ hela afrika. Annars samlar jag väl på minnen? Och offer, #svartaänkan
  • 17) Are you happy with the person you've become?
  • Pretty much, man vill väl alltid ändra något, men just nu är jag rätt nöjd!
  • 18) What's a sound you hate; sound you love?
  • HATE - Folk som andas som darth wader, surrande ljud, regn och bebisar.
  • LOVE - katter som spinner, folk som skrattar (särskilt Ester, Esters skratt smittar av sig!) och fingrar mot tangenter.
  • 19) What's your biggest "what if"?
  • What if min familj bara dör eller någon annan som jag bryr mig om. Eller what if jag blir lam. 
  • 20) Do you believe in ghosts? How about aliens?
  • Nej. Är du död, så är du död. Aliens, jag skulle inte kalla dom aliens, men andra livsformer självklart. Universum är stort, vi kan inte vara ensamma.. 
  • 21) Stick your right arm out; what do you touch first? Do the same with your left arm.
  • Right: Byrålåda . Left: Säng.
  • 22) Smell the air. What do you smell?
  • Choklad. Jag åt just choklad..
  • 23) What's the worst place you have ever been to?
  • Åh, en nattbåt i Thailand, den var så jävla äcklig och det fanns kackerlackor. Hehe, vi tog fel båt, så vi kom på världens äckligaste nattbåt..
  • 24) Most attractive singer/s of your opposite gender?
  • Danny Saucedo.
  • 25) To you, what is the meaning of life?
  • Att vara lycklig.
  • 26) Do you drive? If so, have you ever crashed?
  • Övningskör, nä.
  • 27) What was the last movie you saw?
  • The princess Diaries 2
  • 28) What's the worst injury you've ever had?
  • Bröt ringfingret på högerhanden. Klämde det i en dörr och halva fingret hängde i en nervtråd och man kunde se benet i fingret. En del av benet bröts av.. Det var på halloween när jag var runt 8-9?
  • 29) Do you have any obsessions right now?
  • Snapchat. Herrparfym. Hår. 
  • 30) Ever had a rumor spread about you?
  • Oj Om jag har! Det är någonting nytt varje vecka, men tror att jag har brutit kontakten med dom flesta ryktesspridarna nu!
  • 31) Do you tend to hold grudges against people who have done you wrong?
  • Yes. I'm a bitch, deal with it.
  • 32) What is your astrological sign?
  • Kräfta.. När jag var liten tyckte jag att det var så fult så jag brukade säga att jag var jungfru för att min mami och storebror var de..
  • 33) What's the last thing you purchased?
  • Läppstift
  • 34) Love or lust?
  • Lust.
  • 35) In a relationship?
  • NOOO! :D
  • 36) How many relationships have you had?
  • Due, som var mer riktiga då. Men jag är nog ingen relationship människa.. Blir uttråkad.
  • 37) What is your secret weapon to get someone to like you?
  • Jag skrattar eller fnittrar.. Som ett freak... Och smsar, och viftar på ögonfransarna, rör vid dom och ger komplimanger. 
  • 38) Where is your best friend?
  • Hemma hos henne tror jag? Eller kanske på stadsbiblioteket?
  • 39) What were you doing last night at 12 AM?
  • Snapchat
  • 40) Are you the kind of friend you would want to have as a friend?
  • Nej. Jag pratar för mycket och har för mycket drama i mitt liv, fast ändå, hade velat festa med någon som mig, för det hade blivit rätt spårat tror jag..
  • 41) You are walking down the street on your way to work. There is a dog drowning in the canal on the side of the street. Your boss has told you if you are late one more time you get fired. What do you do?
  • Räddar the puppy!? Stackarn! Det jobbet borde vara glada att dom har någon som vill jobba hos dom.
  • 42) You are at the doctor’s office and she has just informed you that you have approximately one month to live. a) Do you tell anyone/everyone you are going to die? b) What do you do with your remaining days? c) Would you be afraid?
  • a) ja, det hade jag nog gjort. För att jag skulle vilja träffa alla en sista gång. 
  • b) Äta, äta mer, festa, ha kul, vara med på tv troligen. Träffa alla som jag älskar, och fucka lite med dom som jag hatar.
  • c) Ja, jag tror att alla är lite rädda för döden! Jag vill lixom se mina framtida barn växa upp och gifta sig och sånt..
  • 43) What's a song that always makes you happy when you hear it?
  • Finns rätt många, men kanske "Oops... I did it again"? Finns så mycket bra minnen med den.
  • 44) In your opinion, what makes a great relationship?
  • Tillit. 100%. Inga ex eller kompisar som lägger sig i. Sätt alltid varandra först. Tålamod.
  • 45) How can I win your heart?
  • Romantiska gester, vara dig själv, få mig att skratta. Dissa dina ex. Ex har ingenting i ett förhållande att göra. Har man ett förhållande borde dom vara long gone.
  • 46) Can insanity bring on more creativity?
  • Ja, varför inte?
  • 47) What is the single best decision you have made in your life so far?
  • Börja på Norra Real.
  • 48) What would you want to be written on your tombstone?
  • Mitt namn, inget mer. Sen vill jag inte att någon gråter nära min gravsten. För jag vill inte att dom jag älskar ska vara ledsna.
  • 49) Give me the first thing that comes to mind when you hear the word "heart."
  • I wanna crush it in my hands. 
  • 50) Basic question; what's your favorite color/colors?
  • Rooooosaa 
  • 51) What is your current desktop picture?
  • Bara blått. Råkade ta bort bilden av min katt och har inte orkat byta..
  • 52) If you could press a button and make anyone in the world instantaneously explode, who would it be?
  • Någon pedofil. 
  • 53) What would be a question you'd be afraid to tell the truth on?
  • Hur mycket väger du? 
  • 54) You accidentally eat some radioactive vegetables. They were good, and what's even cooler is that they endow you with the super-power of your choice! What is that power?
  • Läsa tankar, eller teleportera sig! Eller vara typ en dementor och kunna dra ut folks happiness. 
  • 55) You can re-live any point of time in your life. The time-span can only be a half-hour, though. What half-hour of your past would you like to experience again?
  • Min första kyss
  • 56) You can erase any horrible experience from your past. What will it be?
  • Allt me Oscar.
  • 57) You have the opportunity to sleep with the music-celebrity of your choice. Who would it be?
  • Danny Saucedo. 
  • 58) You just got a free plane ticket to anywhere. You have to depart right now. Where are you gonna go?
  • LA
  • 59) Ever been on a plane?
  • ja..?
  • 60) Give me your top 5 hottest celebrities.
  • Alex Pettyfer
  • Johnny Depp
  • Emma Watson
  • Danny Saucedo
  • Zac Efron
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0