Lördag

DATUM: 2014-02-16 / TID: 02:46:00
Everyday Life | Kommentarer (0) | Direktlänk




Banana, Bella, Jag, Evve
Jag, Evve
Jag, Evve, Markus, Gustaf, Elisabeth

Vilken bra dag! Vaknade upp på ett mysigt sätt och fick sällskap till jobbet. På jobbet flöt allt på bra med grymt teamwork med mina söta kollegor Rebecka och Miriam. Efter jobbet gick jag hem och styleade mig för kvällen.
 
Under kvällen åkte jag och min beztis feztis Anna till vår kompis Evelina med Bella på tjejmiddag Så bra start på kvällen! Vi hade så mysigt, vi åt och drack gott, sen blev jag nominerad igen (Tack Bella och Evve) fast den här gången körde vi bara med cider... Lite fusk, men det går ju.
 
Efter tjejmiddagen åkte vi, jag och Evve, på fest i Bromma. Men det slutade med att den festen var jättekonstig så att jag, Evve och några andra gick ner i källaren av huset och såg på film. Jag fick välja film (Y), det blev ju såklart skräck - Silent Hill Revelation. Så jävla sjuk film, men det var kul ändå! 
 
Nu ska jag och Evve gå och sova. 
Godnatt. Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0