Mandis nygamla liv

DATUM: 2014-02-09 / TID: 00:02:00
Everyday Life | Kommentarer (0) | Direktlänk





Ok, de har gått mer än ett dygn sedan jag och Oscar gjorde slut. Hög tid att börja gå vidare tycker jag! För att gå vidare har jag skaffat två dater till nästa vecka, en på tisdag och en på lördag plus att det är Norra Reals vinterbal på fredag och jag modellar på måndag, så tror att det kommer att bli en helt okej vecka framöver! Rätt taggad faktiskt.
 
Väldigt taggad på att gå tillbaka till gamla rutiner och träffa nya människor. Inte vara så bunden till någon! Det är dags att leva livet #yolo as we say. Nej, men jag är bara ung en gång, så varför inte ta vara på det? Jag har gråtit nog idag! Tänker inte göra det mer :) Det finns lixom tusen fiskar i sjön som man säger :)

Puss Puss ♥
 
PS. gud vad skönt att kunna säga puss puss utan att alla misstolkar det som att jag vill vara otrogen mot min pojkvän! Puss puss är två ord, det betyder ingenting, mer än typ hej då..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0