Sjukling

DATUM: 2014-02-04 / TID: 21:32:00
Everyday Life | Kommentarer (1) | Direktlänk



 
Nu känner jag att det går extremt långsamt i livet. Ingenting nytt händer, eller jo de händer säkert massor av nytt, men inte i det tempo som jag vill. Vintern är så lång och tråkig. Den gör mig typ lite ledsen och jag hatar ju att slösa tid vara ledsen. Vintern gör mig typ alltid deprimerad och seg. Jag är så extremt lättpåverkad av just väder. Kanske för att jag älskar kläder och verkligen hatar vinterkläder, kanske för att det är så mörkt, kanske för att jag alltid går runt och spänner mig för att jag fryser eller kanske för att alla andra människor runt omring mig också bilr mycket mer deppiga och tråkiga på vintern... Jag kan inte vänta tills jag kan flytta ifrån Sverige ♥ Bara ett och ett halvt år kvar nu! Kommer att sakna mina kompisar dock ♥♥♥
 
Skulle behöva någonting att se fram emot just nu, då går alltid tiden snabbare och man kan faktiskt se sitt mål hela tiden. Just nu har jag absolut ingenting att se fram emot mer än skola, jobb och drama - alltid lika roligt. Skulle behöva något som typ en resa att se fram emot! Eller kanske Bråvalla? Fast det är ju så långt bort i tiden, men det är i alla fall någonting? Jag är rätt taggad på att åka till Bråvalla.. Är det värt att boka? Skulle vara jätteroligt att åka med mina babez i min klass ♥ Måste prata med dom om det ♥
 
Joooo! Har en sak som jag kind of ser fram emot- en klassreunion med min gamla klass från grundskolan ♥ Saknar dom lite och den tiden, allt var så mycket lättare då och jag hade fortfarande orken för skolan och allt. Just nu är allt bara så extremt tråkigt och enformigt. Skola, Plugg, Jobb, Skola, Plugg, Jobb, Skola Plugg, Jobb... Plus att vi bara gör typ samma sak i skolan, jag är så jävla trött på att analysera allt. Alltså i genus perspektiv och sånt, jag har fattat hur jag analyserar genus nu - LÄR MIG NÅGONTING NYTT! Trött på skolan, men jag ger inte upp.
 
Bara ett och ett halvt år till frihet ♥
 
Puss Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Banana

vart ska du flytta mupp?!

Svar: USA eller Australien fortfarande B-)
mandiwestin.blogg.se

2014-02-06 @ 15:31:39
URL: http://annabananaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0