Skinner than Ever

DATUM: 2014-02-09 / TID: 10:45:00
Everyday Life | Kommentarer (0) | Direktlänk





På senaste tiden har jag börjat träna lite smått, lite boxning och andra övningar och jag har faktiskt redan märkt resultat :) Blivit mycket smalare, starkare och orkar mer. Jag är rätt nöjd med min kropp, ska träna mer så att jag blir starkare i typ armarna, mina armmuskler exsisterar knappt , och får lite abs.. Men guud vad boxning är en bra form av träning. Rekommenderar den till alla, för att man får slå på saker och släppa ut sin ilska. #summer14
 
På tal om att släppa ut sin ilska tycker jag att vi i Sverige borde skaffa såna där ställen dit man får gå och ha sönder saker som typ tallrikar eller vaser. Om någon har sett senaste Pretty Little Liars avsnittet vet dom vad jag pratar om.  Jag hörde om det första gången i en resebok där det stod om ett ställe som hette typ "heartbreak café" eller något. Det är typ ett ställe dit man kan gå och köpa tallrikar, sen får man kasta dom mot en vägg så hårt man kan så att dom går sönder... Och alla vet hur kul det är att ta sönder saker och sedan inte behöva städa upp efter sig själv...
 
Men dagens planer då.. Jag har faktiskt ingen aning, jag tror att jag ska försöka catcha upp med mami. Har inte träffat henne så mycket senaste tiden, så det är dags för en mor och dotter dag! Får se vad som händer.
 
Puss Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0