Vinterbal

DATUM: 2014-02-15 / TID: 11:26:00
Everyday Life | Kommentarer (0) | Direktlänk




Klänning från Zara, Skor från Ellos, Smycken glitter, Kappa Odd Molly

 
Hej Hej!
 
Förlåt att jag inte skrev igår, hade bara så mycket att göra. Slutade 13.30 och var tvungen att springa hem och börja fixa inför kvällen. Min date kom till mig vid typ 4 och då var jag ju tvungen att vara lite förberedd... Sen lagade han och jag mat tillsammans efter att jag hade fixat mig lite mer, så mysigt. En bra "start" på Valentine's Day.
 
Mina tjejkompisar Ebba, Hanna och Matilda kom vid halv åtta. Vi fixade klart oss tillsammans, typ hjälpa varandra att locka håret och sånt haha, och gjorde den där ölnomineringssaken. Det gick faktiskt förvånansvärt bra. Jag som hatar öl kunde faktiskt få ner allt! 
 
Själva balen var rätt tråkig. Vi kom dit vid 10 men stack redan halv 12, i alla fall jag och min date. Balen hölls på restaurang munchen och det var jättefint. Man kunde gå och fotografera, dansa och lite sånt. Men det var typ lite som en insparksfest... Inte så baligt och fancy. Men herregud vad alla var fint klädda! Så många fina långklänningar att jag dog lite.. 
 
Jag tänker inte berätta vem min date var just nu med respekt för honom. Vi har bestämt att inte säga någonting så här tidigt på min blogg, låter som att jag har hur många läsare som helst, de har jag inte, men vill inte spoila någonting än. Hoppas att ni förstår.
 
Nu ska jag gå och jobba! 
Puss Puss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0