We're never Ever Getting back together

DATUM: 2014-02-09 / TID: 00:47:00
Everyday Life | Kommentarer (0) | Direktlänk



 
Jag antar att det är det vissa av er är här för att läsa om. Så jag ska berätta det senaste också. Idag smsa vi med varandra och pratade i telefon. Jag sa förlåt och att jag ville ha tillbaka honom, men han ville inte det. Och anledningen till det var för att under den senaste tiden har jag varit väldigt ehm.. Hormonell? Lite upp och ner i humöret- som tjejer kan vara... Då har jag gjort slut med honom lite hela tiden, men sen har vi blivit tillsammans igen. Men nu var det nog för honom.
 
Men jag tycker att det var dålig stil av honom att inte vilja träffa mig irl för att "han skulle kanske förlåta mig för att han tyckte synd om mig". Eller för att han fortfarande älskar mig tolkar jag det som.. Men han vill inte vara tillsammans mer, jag tror att det kanske är för att han har känslor för något av sina ex också... Men i alla fall, jag tycker inte att man bara gör slut över sms, vi var trots allt ihop i tre månader. 
 
Men efter att vi sa våra final good byes och tog bort varandra på facebook and all that crap, så kom jag på att jag är lyckligare nu! Jag är fri, och jag vill inte ha tillbaka honom. Det var bara en trygghet för att jag var så van att det var han och jag nu. Jag har skrattat hur mycket som helst det senaste dygnet, mycket mer än vanligt. I don't need a man to make me happy. Plus att jag har verkligen insett att det inte direkt kommer att bli svårt att ersätta honom. I'm a model for Christ's sake?! Han kanske var min första riktiga kärlek, men han kommer inte att vara min sista.
 
The black widow is back on track!
 
Oh och några saker till! Hej till Oscars kompisar som läser det. En extra shout out dom av hans kompisar som hatar mig, H, Kexet osv. Nu måste ni vara glada när ni har mig ute ur era liv, jag är rätt glad att ha er ute ur mitt liv också. Särskilt dig H, jag hoppas att du kan lista ut vem du är för jag vill inte skriva ut hela ditt namn! Jag vill bara säga att jag tycker synd om dig, jag vet att du har det jobbigt hemma och att du kankske inte känner att du har någon att vända dig till - tro mig jag har exakt samma sak. Men ett litet tips är att du börjar ta hand om dina kompisar lite bättre, för att jag har hört från fler än bara en att dom tycker att du är rätt dryg och jobbig, men dom tycker synd om dig och är därför vän med dom. Ändra på det så kommer ditt liv att bli mycket bättre, trust me, vänner är viktigare än något annat.  
 
Puss puss  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0