Get To Know Me

DATUM: 2014-01-20 / TID: 16:24:26
Everyday Life | Kommentarer (0) | Direktlänk



1. What’s your favorite candle scent?|
Vanilj. Jag älskar vanilj 

 

2. What female celebrity do you wish was your sister?
Oh, jag vet inte.. Någon jag kan ha roligt med. Kankse Miley Cyrus? hehe...

 

3. What are 5 random facts about yourself?


1. Jag gillar lamor.

2. Jag går SamSam på Norra Real <-- bästa skolan, #älskapekka

3. Jag jobbar på ett cafe och som modell

4. Jag vill ta motorcykelkort.

5. Jag älskar herrparfym. Typ så mycket att jag kan ha det själv..

 

4. How old do you think you’ll be when you get married?

Mellan 25 och 32 kanske? Jag vill i alla fall gifta mig - och ha ett typ jättetortprinsess bröllop...

 

5. Does anyone hate you?

Om det finns! Jag känner mig som mest hatade personen 2014! Men gotta love your haters 

 

6. Behind the camera or in front of it?

Framför all the way. Men det kan vara rätt kul bakom också, men det är roligare att vara framför!

 

7. What is your favourite word?

AIDS.

 

8. If you can have one wish, what would it be?
Att aldrig bli tjock.

 

9. Best Movie Quote?
Åh... Finns så många... Men någon från Mean Girls. "On Wednesdays we wear pink", kanske - lever efter den regeln... Eller "You smell like a baby prostitute."

 

10. What is the first thing you notice about people? 
Tänder. Jag har en weird obsession med tänder...

 

11. Are you in a relationship?

Yes! ♥ Har varit ihop med min älskade pojkvän Oscar sen 10 November 2013 

 

12. If you HAD to change your name, what would you change it to?

Princess Banana Hammock. 

 

13. Do you have any piercings?

Si, sex hål i öronen, en piercing i naveln och vill kanske ta en i tungan!

 

14. What was your favorite TV show when you were a child?
Jag gillade typ allt... Men "Kurage den hariga hunden", "Ed Edd Och Eddy", "PowerPuff Pinglorna" var väl några...

 

15. What did you dress up as on Halloween when you were 12?
Jag tror att det var då jag va Britney Spears från "...Hit Me Baby One More Time...". I skoloutfit och allt... Och jag va typ max 12... Hahhahhah..

 

16. Have you read any of the Harry Potter, Hunger Games or Twilight series?
Eh.. Jag har läst alla..

 

17. Would you rather have an American accent or a British accent?
Jag har nog hellre en amerikansk, men jag gillar när killar pratar med en brittiskdialekt - typ Alex Pettyfer, jag dör. 

 

18. Do you have a best friend?

Iiiihhhhp! Jag har världens bästa Bananiii som alltid finns där för mig! I love you  ♥'

 

19. Do you wish your skin was lighter or darker?

Eftersom att jag är ginger så är jag typ så vit som man kan vara. Jag smälter typ ihop med mina vita väggar, så jag hade gärna velat vara lite mörkare.. Just nu ser jag ut som ett spöke..

 

20. How many pillows do you sleep with?
Just nu är de typ 6.. I en enkelsäng.. Jag gillar kuddar 

 

21. What are you listening to right now?

 "Our song" -Hoffmaestro

 

22. What’s the first concert you’ve been to?
Mina föräldrar tog med mig på Gyllene tider eller om det var Roxette när jag va typ en vecka gammal, men det var ju inte jag riktigt medveten om... Men den första jag var medveten om var Britney Spears "Oops..I did it again"-tour 9:e November 2000 på Globen med min pappa och storebror.

 

23. Are you allergic to anything?

Citrusfrukter... Och pollen.

 

24. Do you miss the way things were three months ago?

Ja, de va typ den bästa tiden i mitt liv. Efter det blev allt så mycket mer komplicerat!

 

25. Is your father bald?

Haha, verkligen inte, han har långt hår i en knut. Han tror att han är inne eftersom att alla "ungdomar" har det.. Papi 

 

26. What is your middle name? 
Mercedes . . .

 

27. Do you like to dance?
Oh yes! Men jag är rätt klumpig så jag är farlig när jag dansar och extremt dålig..

 

28. Is the glass half empty or half full?
Halvfullt!

 

29. What scares you the most and why?
Nålar, att förlora dom jag älskar och insekter.

 

30. Which is your favorite body part of the human body and why?
Det är väl lite olika från person till person, men jag brukar gillar ryggar... Dom är så fina och enkla!

 

31. What's the most difficult thing you've ever had to do? Physically? and Emotionally?

Fysiskt- bestiga Kebnekaise

Psykiskt- friendbreakupa med någon som jag gillade jättemycket som jag vill bli vän med igen!

 

32. What would your parents have named you if you were the opposite gender?
Emil...

 

33. If you could marry a cartoon character who would it be? Why?
Johnny Bravo. Cuz duuuh, det är Johnny Bravo... och han är typ Danny Saucedo i teknad version.. Och Danny är snygg..

 

34. Which one country would you want relocate to if you had the opportunity?

USA troligen, till Cali. Eller till Australien. Någonstans där det är varmt och dom pratar engelska i alla fall!

 

35. If someone wrote a biography about you, what do you think the title should be?
#Mandilicious. Men det hade varit mer intressant om man gjorde en tv-serie på mitt liv. Jag lovar att den hade varit mer dramatisk än "Keeping up with the Kardashians" och "One tree hill" tillsammans.

 

36. Who is the funniest person you know?

Hihi, min storebror  ♥ Han får alltid mig att skratta åt ingenting  

 

37. What is your favorite and least favorite holiday?
Halloween för att jag ääääääälskar att klä ut mig och ha konstigt smink utan att någon kan döma mig! Sen gillar jag påsken för att godis är gott och julen för att jag älskar min familj!

Jag hatar nyår. För att nyår hatar mig! Jag har aldrig tur eller kul på nyår... Dom är alltid sämst. Sen gillar jag inte midsommar heller.

 

38. What is your mental age?
Varierande.. Men ofta typ fyra år... Men ibland typ 30, men annars 17 som jag faktiskt är!

 

39. Worst injury you have had?
Hehe, när jag klämde mitt finger i en ståldörr. Halva fingret hängde i en tunn nervtråd, man kunde se benet i fingret och toppen av mitt ringfinger ben bröts av och försvann - men det syns knappt nu!

 

40. Do you know any big gossipers?
Haha, alla jag känner! Mina kompisar älskar verkligen skvaller... Jag ska inte säga något om det, för jag gillar skvaller mer än någon annan..

 

41. Your dream vacation?
Finns många, men just nu vill jag åka till Bahamas och bada med grisar  

 

42. Have you ever seen Finding Nemo?
En av mina favorit Disney filmer! Har hört att jag är rätt lik Doris..   #TaggaFindingDory2016 

 

43. Where would you bury hidden treasure if you had some?
Min väska. Inte ens jag kan hitta i min väska!

 

44. Have you ever been to a gay bar?
Ja, för många gånger..

 

45.What color is your toothbrush?
Rosa och silver :)

 

46.  Are you still friends with people from kindergarten?

Jaa 

 

47. HIf you could meet anyone on this earth, who would it be?
Britney Spears 

 

48. What is your secret weapon to get someone to like you?

Jag vet inte riktigt.. Skrattar och ler mycket? 

 

49. What is your greatest strength?

Jag bryr mig inte så mycket om vad folk tycker om mig

 

50. Are you a morning person or a night person? 
Kvällsmänniska. Jag är en riktig Bitch på morgonen!

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0