Mandilicious

DATUM: 2014-01-30 / TID: 21:05:00
Everyday Life | Kommentarer (1) | Direktlänk



Vad ska man veta om mig?

Jag gillar drama? Eller drama gillar mig? Det finns i alla fall alltid drama runt mig, dramat typ söker sig till mig och jag drar mig till det. Jag försöker avdramatisera mitt liv just nu.. Men de går ju sådär för det dyker upp nya rykten, konflikter och shit varje dag. Jag tänker använda den här bloggen så att jag skriver lite om min vardag och dramat ur min vardag för att få ut det på något sätt och hålla mina vänner uppdaterade på vad de är som händer. Tycke ni inte om det jag skriver så kan ni ju sluta läsa och dra.
 
Känner ni min pojkvän Oscar eller vet vem han är så kan ni ju läsa den här bloggen också, men sluta bara fråga honom saker om vårt förhållande, som t ex. "hur reagerar du på hur din flickvän klär sig, är det inte lite för utmanande?" eller liknande. För ni har ingenting i vårt förhållande att göra. Har ni frågor om hur jag klär mig eller andra konstiga frågor om mig och Oscar kan ni ju fråga mig också, för att få höra bådas sidor på saken. Men lägg er inte i för att vårt förhållande angår inte er. Ni bara förstör (inte bara riktat till Oscars vänner dock, och verkligen inte riktiat till alla hans kompisar, utan bara till ALLA er som lägger er i vårt förhållande, alltså mina vänner, hans vänner eller folk vi inte känner, det är vårt och inte ert förhållande) så lägg er bara inte i. Ni måste inte ha synpunkter på hur vi gör saker. För jag älskar honom och är glad med honom, det är allt ni behöver veta. 
 
Jag tänker använda exemplet på hur jag klär mig och säga, ja, jag kan klä mig lite utmanande ibland - men jag är extremt mode intresserad och följer bara det som är mode just nu. Jag tänker inte förändra min klädstil för någon eftersom att hur jag klär mig är den jag är. Vill jag ha en korsett tänker jag ha en korsett, vill jag ha mjukisar tänker jag ha mjukisar, vill jag ha päls tänker jag ha päls, ni har ingenting att göra med det. Gå och red ut era egna liv innan ni lägger er i mitt liv.
 
Vill ni mig någonting annat kan ni ju kommentera eller säga de till mig på något annat sätt.
Är ni några av mina "haters" enjoy den här inblicken i mitt liv. 
 
Puss Puss 
 
 


Kommentarer
Postat av: Zarita

Du är fin precis som du är, haters gona hate<3

2014-02-02 @ 19:01:22
URL: http://BananZarre.Devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0